Chybové hlášení 800706BA znamená, že Váš klientský počítač se nemůže spojit se serverem (hlavním počítačem, kde jsou uložena data).
Nejčastější příčiny:
- Komunikaci se serverem blokuje Antivir/Firewall - upravte nastavení firewallu na serveru viz: Návod pro nastavení antiviru ESET INTERNET SECURITY
- Počítač je nasměrovaný na špatný název nebo IP adresu serveru
- ověřte, že server je spuštěn a jeho název nebo IP adresa odpovídá tomu, co je zobrazeno v chybovém hlášení. Pokud je název nebo IP adresa jiná, je třeba upravit na klientském PC nastavení:
z příkazové řádky spustit DCOMCNFG, poté postupně vybrat Počítače >Tento Počítač > Konfigurace DCOM > Doktorproxy. Pravým tlačítkem > Vlastnosti > Umístění > Spouštět aplikaci v následujícím PC > zadat název nebo IP serveru
- ověřte, že server je spuštěn a jeho název nebo IP adresa odpovídá tomu, co je zobrazeno v chybovém hlášení. Pokud je název nebo IP adresa jiná, je třeba upravit na klientském PC nastavení:
- Server není spuštěn nebo připojen do počítačové sítě
- ověřte, že počítač, kde jsou uložena data programu, je spuštěn a je připojen do počítačové sítě kabelem nebo pomocí bezdrátové sítě WiFi
- ověřte, že klientský počítač je připojen do počítačové sítě kabelem nebo pomocí bezdrátové sítě WiFi
- Program nelze spustit na serveru – zaseklý proces doktorproxy.exe
- pokud jste zkontrolovali všechny předchozí body a nenašli chybu, je možné, že serverový proces obsluhující klienty nereaguje. V tomto případě zkuste server restartovat - pozor, dojde k odpojení všech klientských PC.