PC DOKTOR: Chyba při spuštění systému 800706BA

Chybové hlášení při spuštění systému PC DOKTOR.

Chybové hlášení 800706BA znamená, že Váš klientský počítač se nemůže spojit se serverem (hlavním počítačem, kde jsou uložena data).

 

Nejčastější příčiny:

  1. Komunikaci se serverem blokuje Antivir/Firewall - upravte nastavení firewallu na serveru viz: Návod pro nastavení antiviru ESET INTERNET SECURITY
  2. Počítač je nasměrovaný na špatný název nebo IP adresu serveru
    • ověřte, že server je spuštěn a jeho název nebo IP adresa odpovídá tomu, co je zobrazeno v chybovém hlášení. Pokud je název nebo IP adresa jiná, je třeba upravit na klientském PC nastavení:
      z příkazové řádky spustit DCOMCNFG, poté postupně vybrat Počítače >Tento Počítač > Konfigurace DCOM > Doktorproxy. Pravým tlačítkem > Vlastnosti > Umístění > Spouštět aplikaci v následujícím PC > zadat název nebo IP serveru 
  3. Server není spuštěn nebo připojen do počítačové sítě
    • ověřte, že počítač, kde jsou uložena data programu, je spuštěn a je připojen do počítačové sítě kabelem nebo pomocí bezdrátové sítě WiFi
    • ověřte, že klientský počítač je připojen do počítačové sítě kabelem nebo pomocí bezdrátové sítě WiFi
  4. Program nelze spustit na serveru – zaseklý proces doktorproxy.exe
    • pokud jste zkontrolovali všechny předchozí body a nenašli chybu, je možné, že serverový proces obsluhující klienty nereaguje. V tomto případě zkuste server restartovat - pozor, dojde k odpojení všech klientských PC.

 

 

Jak se Vám líbil článek?

Celkové hodnocení: 5/5