CLICKDOC online KALENDÁŘ: Přehled novinek

Přinášíme Vám přehled všech novinek služby CLICKDOC online objednávkového systému a prostor, ve kterém můžete sledovat vývoj našeho produktu. Díky stručné anotaci článků lze rychle vyhledat téma, které Vás zajímá, a daný článek tak může posloužit k zodpovězení Vašich otázek z konkrétních oblastí produktu.

CLICKDOC_logo

 

V produktu CLICKDOC online KALENDÁŘ dochází k pravidelnému zpracování nových námětů a funkcí. V článku se nevyskytují pouze popisy novinek, ale je-li to možné, přinášíme Vám rovnou odkazy na návody a vysvětlení k nastavení a funkčnosti.

Odkaz na přihlášení do služby CLICKDOC přihlášení


    ROK 2024

    Červen/Červenec

    • Vylepšení obsahu a ovládání v menu Moje Agenda - Návštěvy ke schválení a Protokolizace návštěv
    • Vylepšení obsahu a ovládání v menu Kategorie pracovní doby a Činnosti + přidána možnost kopírování
    • Vylepšení obsahu a ovládání v menu Pacienti
    • Vylepšení obsahu a ovládání v menu Webové odkazy pro pacienty

    Duben/ Květen

    • Zrychlení otevírání detailu objednávky z kalendáře (optimalizace i pro ordinace s desítky tisíc pacientů v kartotéce)
    • Nové volby (ikonky) v definici pracovní doby -> možnost smazat a kopírovat pracovní dobu z vybraného dne na jiné dny
    • Vylepšení obsahu okna v menu Moje Agenda - Vyhledávání volných termínů
    • Přidána Ukrajinština

    Únor / Březen

    • Změna okna "Přehled návštěvy" po kliknutí na konkrétní objednávku v kalendáři
    • V definici pracovní doby přidány datumovky k jednotlivým dnům v týdnu
    • V menu nastavení je nová nastavitelná volba "Interval pro aktualizaci kalendáře (v sekundách)", která určí v jakém intervalu se má provádět automaticky obnova okna kalendáře za účelem aktualizace objednávek

    Leden

    • V definici webového odkazu je nová volba "Zobrazit volné termíny bez výběru kategorie". Je-li zatrženo, pacienti si již nemusejí po zvolení činnosti vybírat kategorii, aby viděli volné termíny. Pokud není zatrženo, tak je výběr kategorie povinný pro zobrazení volných termínů.
       

    ROK 2023

    Prosinec

    • Od 1.1.2024 bude z důvodu bezpečnosti povinné vícefaktorové přihlašovaní pro všechny - > Menu Nastavení - Zebezpečení. Vícefaktorové přihlašovaní již nebude možno vypnout. Jako výchozí režim bude nastavena emailová adresa s tím, že po prvním přihlášení nastane automaticky nasměrování do menu Nastavení - Zabezpečení, kde je možno volbu změnit na jiný typ přihlašování (SMS/Google/Microsoft Authenticator). Toto neplatí pro přihlašování přes proklik z kalendáře ambulantního programu - tam vícefaktorové přihlašovaní není vyžadováno.
    • V Menu Nastavení - Zabezpečení je nově možnost povolit pouze konkrétní své domény, na kterých jsou umístěny webové odkazy pro pacienty. Opět to má využití pro větší zabezpečení, například pokud používáte režim vložení jako iFrame pro webový odkaz na svých stránkách.

     

    Listopad

    • Pro přihlášení do webového prostředí CLICKDOC online KALENDÁŘe odkudkoliv je možnost využít kromě základního hesla i Vícefaktorové ověřování (MFA) pomocí Google Authenticator, Microsoft Authenticator, SMS nebo Emailu
    • Pro přihlášení do webového prostředí CLICKDOC online KALENDÁŘe z Knihy objednávek je možno použít rychlou ikonku zobrazující se v levém seznamu u názvu kalendáře
    • Možnost za jedno přihlášení (recepce, sestra, administrátor atp.) spravovat více kalendářů
    • Optimalizace a drobná vylepšení

     

    CLICKDOC_icoPro více informací na www.clickdoc.cz nebo kontaktujte obchodní oddělení nebo svého obchodního zástupce.

    Obchodní oddělení
    tel: 246 007 820
    e-mail: obchod.cz@cgm.com

    Jak se Vám líbil článek?

    Celkové hodnocení: 5/5