Kniha objednávek – 2. díl – Výhody, proč používat Knihu objednávek integrovanou přímo ve Vašem ambulantním softwaru

Ať už používáte pro organizování času a kapacity ordinace jakýkoliv kalendář (papírový nebo elektronický), připravili jsme pro Vás tipy a odpovědi na Vaše nejčastější dotazy k organizaci objednávek.

KO_Objednavky.p

Kalendář, kalendáře, papírová kniha či elektronické vedení?

Možná si kladete otázku nebo právě řešíte, jak zlepšit provoz ordinace a čekárny. Jistě si vybavíte ty situace, kdy musíte zcela nečekaně či plánovaně něco zařídit na úřadě či v bance. Existuje několik možností, jak si takové situace lépe zorganizovat.

Základním předpokladem je každodenní plánování a organizování našeho času. Do této organizace času však vstupují určité priority. Proto bychom Vám rádi v tomto díle seriálu ukázali možnosti, jak efektivně používat kalendář, který máte k dispozici přímo ve svém ambulantním systému.

Už dnes můžete pracovat s Knihou objednávek. Máte ji k dispozici přímo ve svém softwaru. Stačí ji pouze nastavit. A to můžete buď sami nebo Vám s tím rádi pomůžeme. V případě ambulantního systému PC DOKTOR / PC DENT, AMICUS a DENTIST+ máte k dispozici univerzální Knihu objednávek –⁠ nástroj na správu pracovní doby, objednávek a činností nabízí bohatou škálu funkcí, které si postupně představíme. A nebudou chybět ani konkrétní příklady.

Podívejte se, co vše Vám Kniha objednávek (kalendář) nabízí:

 

Možná si kladete otázku, proč měnit svůj stávající objednávací systém z papírové knihy.
 

Pojďme se na to desatero PROČ podívat:

  1. Volá pacient, že zapomněl termín a čas objednávky? Elektronický kalendář zná na tento dotaz vždy rychlou odpověď.
  2. Potřebuje pacient změnit termín objednávky? Ihned vidíte, kolikátá změna této objednávky to je a jak často Vás tento pacient navštěvuje, jakou má docházkovou morálku.
  3. Chcete pacienty předem upozornit na termín návštěvy a tím i snížit riziko výpadku? Nebo jim jenom předem připomenout, aby nezapomněli donést zprávu či výsledky z laboratoře? Chcete umožnit pacientům online objednávání? 
  4. V kalendáři máte okamžitě dostupné informace o poslední preventivní prohlídce pacienta, kontakty, stav saldokonta (mimo Amicus) aj.
  5. Volá pacient, že se chce objednat na konkrétní činnost nebo ke konkrétnímu lékaři v ordinaci? Kalendář Vám okamžitě nabízí vhodné termíny splňující tato kritéria bez nekonečného listování v proškrtané papírové knize.
  6. Na první pohled vidíte, zda máte pacienta v kartotéce evidovaného a zda je řádně registrovaný.
  7. Možnost zobrazení více kalendářů najednou.
  8. Pokud nemáte volné termíny, lze pacienta zařadit do tzv. úkolovníku, který Vás vždy upozorní na uvolněný dřívější termín.
  9. V kalendáři lze zobrazovat pohledy den, týden, pracovní týden, měsíc, díky tomu rychle vidíte to, co je pro Vás momentálně důležité.
  10. Kromě samotných objednávek máte možnost vedení i jiných událostí a činností jako dovolená, školení, nemoc aj. (oproti sešitu).

Kniha objednávek toho umí opravdu mnoho. Od tisku přehledného denního rozpisu pacientů, zobrazení vytíženosti
v případně počtu objednávek, fondu pracovní doby včetně podpory oprávnění a přístupových práv – nikdo Vám
v kalendáři neudělá neplechu.

Nastavení Knihy objednávek:

Nastavení zvládnete sami pomocí jednotlivých kroků, které uvádíme níže. Pokud byste chtěli s nastavením Knihy objednávek pomoci a získat komplexní zaškolení, jsme tu pro Vás. Náš servisní tým se postará o to, aby instalace proběhla hladce a Vy tak měli všechny potřebné informace a funkce v malíku. Cena za nastavení Knihy objednávek v částce 500 Kč zahrnuje instalaci Knihy objednávek vzdáleně se servisním technikem včetně konzultace a praktických návodů.

První krok nastavení Knihy objednávek začíná jednoduchým kliknutím na ikonku:

 PC DOKTOR 
PC DENT
AMICUSDENTIST+
obrázekPCD_OKNO_Kalendar_SipkaAmicus_Okno_Menu_SipkaDentist_Okno_Menu_Sipka
IkonaPCD_Kalendar_Ikona entist_Kalendar_Ikona
Klávesová zkratka

 >> F12 –⁠ pouze pokud je otevřen seznam pacientů.
Po stisku klávesy se otevře Kniha. 

>> Alt +D 

>> CTRL+O

 

 V případě, že ve Vašem ambulantním systému stále ještě používáte starou verzi kalendáře,
 vyzkoušejte Knihu objednávek. Postupujte dle následujících instrukcí:

 

PC DOKTOR / PC DENTAMICUSDENTIST+
Menu Služby > Implementace systému > Implementace systému
Na dané kartě vybrat záložku Kalendář a zaškrtnete volbu Kniha objednávek (eBooking). 
Menu Služby > Konfigurace – v sekci DIÁŘ zvolit (o) Kniha objednávekMenu Nastavení > Zdravotnické zařízení > /Nastavení/ > [x] Používat KNIHU OBJEDNÁVEK místo klasického kalendáře

 

Vaše stávající objednávky ze starého kalendáře je možné přenést do Knihy objednávek. Knihu lze jednoduše ovládat také pomocí klávesových zkratek, které naleznete zde Klávesové zkratky

Nechejte nastavení na nás:

 

Rádi Vám se vším pomůžeme. Za zvýhodněnou cenu 500 Kč Vám nastavíme Knihu objednávek přímo ve Vašem softwaru. Zaškolíme Vás, pomůžeme se všemi funkcemi kalendáře 
a převedeme objednávky ze staré Knihy objednávek (kalendáře) do nové.
 

Stačí nás kontaktovat na uvedeném čísle či e-mailu níže a my už se o vše postaráme. Během pár minut budete mít vše rychle a pohodlně nastavené. Pokud máte více než dva kalendáře, cena se řeší individuálně dle platného ceníku. 

 

Kontakty:

PC DOKTOR / PC DENT
tel.: 246 007 844
e-mail: servisni.prace@cgm.com

DENTIST+
tel.: 246 007 890
e-mail: servisni.prace@cgm.com

AMICUS
tel.: 246 007 855
e-mail: servisni.prace@cgm.com

Další články na téma Kniha objednávek

 

Jak se Vám líbil článek?

Celkové hodnocení: 3.9/5

2 komentáře

  • Velmi srozumitelné, video výborné, jen víc takovýchto videí.
    Děkuji
    Mareš
    • Václav Čermák 14. 7. 2020 upraveno
      Děkujeme - kolega zveřejnil druhý díl seriálu o Knize objednávek (https://blog.cgmsvet.cz/zakladni-pouzivani-a-ovladani-knihy-objednavek/) včetně videa a další díly tohoto seriálu budou postupně během léta také publikovány.

Pro zobrazení nebo přidání komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.