Kniha objednávek – 5. díl – eServices – možnosti objednávání přes internet

Dnes se v Knize objednávek zaměříme na online objednávky přes službu eSERVICES. Ukážeme si nastavení pracovní doby a činností, aby se k Vám pacienti mohli objednávat přes internet. Díky tomu získáte více času, který byste jinak museli trávit objednáváním pacientů po telefonu.

Na co se můžete těšit?

  1. Instalace a nastavení eServices
  2. Registrace pacienta
  3. Objednávání

 

1. Instalace a nastavení eServices

eServices je placená nadstavbová služba Knihy objednávek. Pacientům i lékařům šetří čas a usnadňuje jim tyto činnosti:

  • Objednávání pacientů přes internet
  • Zabezpečenou komunikaci při odesílání eReceptů, nálezů 
  • Zabezpečenou komunikaci mezi pacientem a lékařem

EB_Pozadavky_Zpracovani_2020-09-03

 

Tip: S první instalací a prvním nastavením se obraťte na servis, který Vám s tím rád pomůže.

Pro správné fungování, je potřeba mít tato nastavení:

  • V kalendáři (Nastavení [ozubené kolečko] -> Kalendář) je potřeba mít zatrženo [x] Aktivní kalendář a [x] eServices.
  • V pracovní době (Nastavení [ozubené kolečko] -> Pracovní doba) je potřeba nastavit Typ segmentu=Webový.
  • V činnostech (Nastavení [ozubené kolečko] -> Pracovní doba -> záložka Činnosti) je potřeba zaškrtnout [x] Aktivní v eServices.

EB_Nastaveni_Kalendar-02_POPIS_2020-09-03

EB_Nastaveni_Kalendar_Popis-03_2020-09-03

EB_Nastaveni_Cinnost_Popis_2020-09-03 (2)

 

2. Registrace pacienta

Proto, aby se pacienti mohli do vašich kalendářů objednat, je potřeba:

  • každý registrovaný pacient musí mít platný email, na který mu bude chodit potvrzení a termín dané objednávky
  • mít platné mobilní číslo
  • provést registraci (tu si může udělat on sám přes webové rozhraní nebo mu ji můžete udělat ve vašem ambulantním systému)

3. Objednávání

Nastavení a registrace pacientů máme úspěšně za sebou, teď jak to funguje v praxi.

Objednávky pacientů přes web můžete potvrzovat buď automaticky (pokud tak máte nastaveno, pacientům bude automaticky po objednávce emailem potvrzen termín, datum, čas a k jakému lékaři se objednali), nebo jimi požadovaný termín musíte schválit vy, kliknutím na tlačítko [Akceptovat]. Teprve potom pacientovi dojde email, že má daný termín potvrzený.

Můžete přijímat i objednávky neregistrovaných pacientů.

V případě, že se pacient nemůže dostavit na daný termín, může Vás požádat o změnu termínu. Stejně i Vy můžete s danou objednávkou pracovat jako s každou jinou ve Vašem kalendáři. V případě jakékoliv změny objednávky je pacient automaticky upozorňován emailem a vy nebo sestřička už mu nemusíte volat či psát, že mu daný termín měníte. Ušetří Vám to tedy čas a energii.

Podívejte se na naše video, kde je vše dopodrobna vysvětleno.

 

 

Mějte se krásně a u dalšího článku na viděnou.

 

Nechejte nastavení na nás:

Rádi Vám se vším pomůžeme. Za zvýhodněnou cenu 500 Kč Vám nastavíme Knihu objednávek přímo ve Vašem softwaru. Zaškolíme Vás, pomůžeme se všemi funkcemi kalendáře 
a převedeme objednávky ze staré Knihy objednávek (kalendáře) do nové.
 

Stačí nás kontaktovat na uvedeném čísle či e-mailu níže a my už se o vše postaráme. Během pár minut budete mít vše rychle a pohodlně nastavené. Pokud máte více než dva kalendáře, cena se řeší individuálně dle platného ceníku. 

 

Kontakty:

PC DOKTOR / PC DENT
tel.: 246 007 844
e-mail: servisni.prace@cgm.com

DENTIST+
tel.: 246 007 890
e-mail: servisni.prace@cgm.com

AMICUS
tel.: 246 007 855
e-mail: servisni.prace@cgm.com

Další články na téma Kniha objednávek

Jak se Vám líbil článek?

Celkové hodnocení: 0/5