Onemocnění COVID-19 aktuálně: Chceme a umíme Vám vyprázdnit čekárny.

V souvislosti s celosvětovou hrozbou epidemie COVID-19 bychom rádi pomohli v boji zdravotnickému systému ČR. Chceme pomoci v zamezení jeho dalšího šíření díky naší telekomunikační platformě CLICKDOC TELEKONZULTACE, která je určená odborným i praktickým lékařům v ČR. Zdravotní pojišťovny slíbily takovou formu komunikace uznat jako výkon 09513 (telefonická konzultace ošetřujícího lékaře s pacientem).

Z naší zkušenosti víme, že v jiných západoevropských zemích v těchto nejistých časech právě k takovému řešení úspěšně přistupují. Aktuálně je do služby zapojeno více jak 62 000 zahraničních lékařů. Snad tedy také v České republice pomůžeme snížit počet ohrožených lidí a společně s Vámi úspěšně překonáme aktuální nebezpečí jménem COVID-19.

Grafika_UO_LP

 


Co je služba CLICKDOC TELEKONZULTACE?

CLICKDOC TELEKONZULTACE umožňuje rychlé, bezpečné a sofistikované online propojení lékaře a pacientů pomocí zabezpečeného videohovoru, dokáže realizovat vzdálené konzultace s lidmi v karanténě, těhotenské konzultace či vzdálenou péči o chronicky nemocné pacienty a má mnoho dalších možností. Nabízí se možnost využití také pro objednávání eReceptů či prodlužování eNeschopenek. Na rozdíl od běžných volně dostupných služeb garantuje CLICKDOC TELEKONZULTACE nejvyšší možnou míru zabezpečení dat  neukládáme žádné informace o pacientech a každý hovor je v celém průběhu šifrován. Navíc nefunguje na principu volání, ale poskytuje podporu online čekárny  lékař si sám řídí komunikaci s pacienty.

Komu je služba určena?

Je připravena pomoci každému z Vás, primárně však ordinacím, jež mají alespoň základní technické vybavení: počítač či notebook s kamerou a mikrofonem. Není nutné být zákazníkem CGM, službu tedy mohou využít také všichni Vaši kolegové bez ohledu na software, který ve své ordinaci používají.

Jak účtovat na pojišťovnu?

Jsme velice rádi, že se k naší snaze vyprázdnit Vaše ordinace přidali také zdravotní pojišťovny. Situace se dynamicky vyvíjí, proto sledujte také informace ZDE. Ty nejzákladnější údaje jsou následující:

  • praktičtí lékaři, praktičtí lékaři pro děti a dorost a gynekologové mohou vykazovat kód  01543 – (VZP) Epizoda péče (bez ohledu na věk pacienta)
  • ambulantní specialisté a gynekologové mohou vykazovat kód cíleného vyšetření
  • preskripce léků je možná na základě telekonzultace
  • stomatologové mohou vykazovat kód 00944 – Signální výkon epizody péče/kontaktu (bez ohledu na věk pacienta)

Jak služba funguje?

Pro lékaře

Služba je navržena pro zdravotnická zařízení. Nevyžaduje, aby lékař spravoval účty pacientů nebo udržoval jejich kontaktní údaje. Videokonzultace se spouští pouze zasláním pozvánky s unikátním přístupovým kódem na e-mail nebo mobilní telefon pacienta (SMS zpráva). Pacient se v dohodnutý termín virtuálně usadí do "online čekárny"  přihlásí se do videokonzultace a čeká, až si ho lékař, tedy Vy, převezme do videohovoru. Do té doby pacient pouze vidí, zda právě "videoordinujete" a kolik dalších osob čeká na videokonzultaci.

Nezapomeňte si po uskutečnění videokonzultace o tom provést zápis do zdravotní dokumentace pacienta (a případně vykázat kód 09513).

Pro pacienta

Aplikace nevyžaduje, abyste si instalovali program nebo se registrovali do další služby. Po domluvě s lékařem pouze očekávejte pozvánku s Vaším unikátním kódem a v daný okamžik spusťte aplikaci www.telekonzultace.cz na Vašem počítači, smartphonu nebo tabletu. Po zadání kódu vyčkejte, až si Vás lékař připojí do videohovoru.

Podmínky využívání?

Tato služba je zpoplatněná (190 Kč/ měsíc bez DPH). Samozřejmostí je kompletní české zázemí.

Jak službu získat?

Je to snadné. Stačí kontaktovat naše obchodní oddělení na telefonním čísle 246 007 820 nebo mailem na obchod.cz@cgm.com.

Aplikace samotná je poté dostupná na www.telekonzultace.cz

Jak službu poprvé vyzkoušet?

Pro uskutečnění Vašeho prvního videohovoru jsme připravili rychlý návod. První zkušební hovor můžete vyzkoušet třeba se sestřičkou.

Jak dát vědět pacientům?

Dejte vědět Vašim pacientům, že službu nabízíte. Můžete využít vzorový dopis, který jsme pro Vás připravili, a rozeslat jej e-mailem.

Z našich informačních systémů také můžete tuto informaci snadno rozeslat.

Jaké vybavení musí mít pacient?

Stejné jako Vy, tzn. alespoň základní technické vybavení  PC nebo notebook s kamerou a mikrofonem. Pacientům také stačí mít smartphone s přední kamerou a mikrofonem.

Ve 21. století již nelze mít pochyb, že telemedicínské konzultace jsou globálně využívaným a všeobecně uznávaným řešením pro kontakt mezi lékařem a pacientem. Prostřednictvím telemedicínského kontaktu lékař reálně poskytuje pacientovi zdravotní službu, přičemž dle aktuálního kontextu může nabývat buď charakteru poskytování zdravotní péče, nebo konzultační služby. A to především díky tomu, že jde o preventivní, diagnostickou či léčebnou službu, která je účinná a bezpečná. Řešení CLICKDOC je k tomuto účelu plně připraveno, neboť umožňuje kromě videohovoru též zabezpečené předání dokumentů, například výpis ze zdravotnické dokumentace předchozího lékaře. Také je potřeba zmínit, že tato služba je již zavedeným řešením komunikace mezi lékařem a pacientem, protože je využívána v dalších členských státech EU  Německu, Francii a Itálii.


Věříme, že služba CLICKDOCK TELEKONZULTACE Vám skutečně pomůže a ochrání Vás i Vaše pacienty před možnou nákazou.


Děkujeme za Vaši práci a zodpovědný přístup, protože i my jsme Vašimi pacienty.

Tým CGM


Pokud jste lékař/lékařka ze Slovenska, pak pro Vás máme výbornou zprávu. Službu CLICKDOC TELEKONZULTACE můžete za stejných podmínek využívat i Vy! Další informace najdete na: Ochorenie COVID-19 aktuálne: Chceme a vieme Vám vyprázdniť čakárne. Zdarma.

Poznámka: Pokud chcete na Vaše webové stránky umístit informaci o službě CLICKDOC TELEKONZULTACE pro pacienty, nabízíme Vám logo CLICKDOC ve dvou barevných provedeních a banner CLICKDOC ke stažení:

Jak se Vám líbil článek?

Celkové hodnocení: 4.4/5