V první řadě bych chtěl zmínit, že CLICKDOC online KALENDÁŘ není pouze online objednání pro pacienty. V principu zastřešuje tyto tři hlavní funkcionality, které můžete využívat všechny, nebo jen jednu z nich.
Online objednávání | Online nahlížení | Řešení pro recepci nebo |
Online objednávání pro pacienty
Tuto funkcionalitu nemusím příliš představovat. Zaměřím se tedy na výhody, které služba přináší ve vztahu k ambulantní praxi. Při vývoji jsme vycházeli z naší dlouholeté praxe z online nástrojů pro pacienty. Není tedy překvapením, že CLICKDOC umožňuje širokou škálu definic pracovní doby, činností a časů, abychom společně našli co nejefektivnější způsob, jak nasměrovat pacienty na online objednávání. Z praxe víme, že jsou určité typy činností, které svým charakterem nejsou vhodné pro online objednávání. CLICKDOC je proto plně synchronizovaný s Vaším kalendářem v ambulantním informačním systému CGM a rozhodně jeho zavedení neruší Vaše ostatní prověřené kanály. Díky své flexibilitě a kontrolním mechanismům umožní maximum možných činností převést do online prostředí. Můžete začít s jedním odpolednem a jednou činností a postupně online prostor a činnosti rozšiřovat. Věřte, že se to vyplatí, už po půl roce dochází k významným úbytkům rušivých telefonátů.
|
Na jaké funkce se můžete tešit
- Rozsáhlá možnost definice pracovní doby se přizpůsobí každé ordinaci
- Omezení online objednání jen pro skupinu pacientů (např. registrovaní, VIP)
- SMS a e-mail připomínka objednávek snižuje počet neomluvených absencí pacientů
- Uživatelská editace šablon SMS a e-mail připomínek Vám dává prostor pro propagaci Vašeho zdravotnického zařízení
- Definice položek pro založení objednávky pacientem může být opravdu jednoduchá (například pouze jméno, příjmení a email) nebo komplexní dle Vašich potřeb
- Systém podporuje více jazykových mutací i pro zahraniční klientelu. Pro každý jazyk umí systém měnit i průvodní informaci (například pokud nejste pojištění v ČR, bude zdravotní péče hrazená dle...)
- Nemusíte se bát, že Vám jeden pacient zablokuje celou ordinační dobu. Pacienti se mohou objednávat jen do těch časových slotů, které určíte. Můžete nastavit maximální počet objednávek na jeden čas. Omezit, kolik dní maximálně dopředu a jak moc předem se mohou pacienti objednávat na jednotlivé činnosti. Finální potvrzení objednávky je na obsluze.
Online nahlížení a správa kalendářeTato funkce je k dispozici v rámci předplacených paušálů. Pokud pro Vás online objednání pacientů zatím není, stále má smysl si CLICKDOC kvůli této vlastnosti pořídit. Z libovolného zařízení, ve kterém je dostupný běžný internetový prohlížeč (například stolní počítač, notebook, tablet, mobilní telefon), můžete online přistupovat ke svému kalendáři ve Vašem ambulantním informačním systému CGM. Jednoduše se tak podíváte na agendu, která Vás zítra čeká, nebo můžete i vybranou objednávku změnit či vytvořit novou. K online kalendáři máte neomezený počet přístupů, záleží jen na Vás, komu udělíte oprávnění. | |
Řešení pro recepci nebo malé call centrumJelikož CLICKDOC funguje i jako samostatná webová aplikace, můžete bez nutnosti ambulantního informačního systému přistupovat současně na více kalendářů z více ordinací, a to i v případě, že se nacházejí v oddělených počítačových sítích. Obsluha je tak schopna vytvářet navazující návštěvy nebo najít volné místo v jiné lokalitě.
| |
Teprve objevujete online svět a máte obavy, | |
Jak přivést pacienty k online objednání?Důležité jsou nasazení a motivace celého Vašeho týmu. Věřím, že úbytek rušivých telefonátů je tím správným hnacím motorem. Samozřejmostí je propagace v rámci Vašich webových stránek a při kontaktu s pacienty. |
Pro více informací kontaktujte obchodní oddělení nebo svého obchodního zástupce.
Obchodní oddělení
tel: 246 007 820
e-mail: obchod.cz@cgm.com
Vyzkoušejte si vytvoření online rezervace z pohledu pacienta na testovací ordinaci: www.clickdoc.cz.