Trávíte hodiny kontrolou registrací Vašich pacientů?

Dostali jste výzvu od zdravotních pojišťoven, že máte provést kontrolu Vašich registrovaných pacientů nebo jste se do kontroly pustili zodpovědně sami? V systémech CGM pro Vás máme ověřená řešení. Kontrolu celého kmene pacientů lze provést v řádech minut a průběžnou kontrolou udržíte informace nejen o registracích vždy aktuální.

Seznamy dodávané od zdravotních pojišťoven společně s výzvou ke kontrole jsou většinou ve formátu PDF. Nedají se tedy strojově zpracovat. Zpravidla tak nezbývá zdravotnickému zařízení nic jiného, než seznamy vytisknout a položku po položce odkontrolovat. Tento způsob je jednak časově velmi náročný, ale také náchylný k chybám. V ambulantních systémech CGM můžete využít hned dvou funkcí, které Vám usnadní kontrolu a aktualizaci informací o Vašich registrovaných pacientech.

První funkcí je hromadná kontrola. Od všech zdravotních pojišťoven lze vyžádat seznam registrovaných pojištěnců v souborové podobě nebo si soubor můžete sami stáhnout z jednotlivých portálů zdravotních pojišťoven. Soubor lze jednoduše načíst do ambulantních systémů CGM a pomocí přehledného průvodce Vaše registrace porovnat. Tuto formu kontroly doporučujeme provádět minimálně jednou ročně.

Druhou kontrolní funkcí je modul eKontrol, který kontroluje důležité informace pro vyúčtování zdravotní péče při každém vstupu do karty pacienta nebo kdykoliv na stisk tlačítka v kartotéce. V rámci systému CGM MEDISTAR je tato funkce obsažena v základní podpoře, u ostatních systémů CGM se jedná o zpoplatněný nadstavbový modul. Pro více informací kontaktujte naše obchodní oddělení, kde Vám modul rádi představíme a v případě zájmu Vám aktivujeme jeho demoverzi.

Obchodní oddělení Po-Pá: 8:00 - 16:00
Telefon: 246 007 820
E-mail: obchod.cz@cgm.com

Jak na hromadnou kontrolu registrací?

Pro stažení souboru registrovaných pojištěnců můžete využít naše videonávody. Dají se použít univerzálně pro všechny odbornosti. Postup, jak provést hromadnou kontrolu, naleznete v nápovědě Vašeho ambulantním systému nebo kontaktujte příslušnou zákaznickou linku.

Servisní oddělení Po-Pá: 7:00-19:00
•    CGM MEDISTAR: 246 007 877         
•    PC DOKTOR / PC DENT: 246 007 844
•    DENTIST+: 246 007 890
•    MEDICUS: 246 007 977
•    AMICUS: 246 007 855

Jak funguje eKontrol?

C_registr

Při každém vstupu do karty pacienta nebo zadání IČP na poukaz vyžádané péče je provedena kontrola vůči Centrálnímu registru pojištěnců a v případě registrací vůči Kapitačnímu centru. Získané údaje za Vás ambulantní systém porovná s Vámi evidovanými údaji a výsledek zobrazí formou informační bubliny doplněné barevnou škálou výsledků jako na dopravním semaforu.

eKontrol_1

eKontrol podrobněji

DENTIST+

MEDICUS Stomatolog / MEDICUS

PC DENT / PC DOKTOR

 

 

Jak se Vám líbil článek?

Celkové hodnocení: 4.8/5

4 komentáře

  • Mé postřehy v rámci programu Medistar:

    Je to rozhodně lepší než kontrolovat ručně, ale stále to má své mouchy a to:

    1) program nekontroluje příslušnost k pojišťovně a jen slepě potvrdí registraci. Prosím o aplikaci změny pojišťovny pacienta i za cenu toho, že uživatel si při importu datového souboru vybere pojišťovnu.

    2) rád bych jako uživatel ocenil možnost podívat se do "logu" , které registrace či pojišťovny byly opraveny, zrušeny....

    Prosím o zapracování těchto změn.
    • Dobrý den,
      děkuji za podněty. Kontaktuje Vás náš technik aby je s Vámi probral podrobněji.

      s pozdravem Miloš Jelínek
  • Nasimuloval jsem další situaci, která je pro ordinaci velice problematická.

    Modelový příklad, který jsem si otestoval:
    V lednu si naimportuji pacienty přes datové soubory. 99% pacientů v ordinaci mám nyní potvrzených. V květnu mi pacient odejde, já importuji nový datový soubor, ve kterém pacient již nefiguruje a co se stane? V medistaru bude dále viset jako potvrzený včetně registrace.

    Můj návrh:
    Variantu smazání registrací před importem ( při poškozeném datovém souboru či jakémkoliv problému může dojít k zrušení stovek registrací) jsem zavrhnul.

    Viděl bych to na možnost změny příznaku registrací z potvrzené na předané u všech pacientů či vybraných pojišťoven. Jako další možnost v servisních funkcích. Uživatel by následně importoval datové soubory (došlo by ke změně pojišťoven a registrací) a jednotky či desítky předaných se dají zkontrolovat ručně.
    • Dobrý den, děkuji za podněty. Kontaktuje Vás náš technik aby je s Vámi probral podrobněji. S pozdravem Miloš Jelínek

Pro zobrazení nebo přidání komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.