Upozorňujete pacienty na blížící se termín objednání?

Zájmem každého lékaře, který umožňuje objednání na konkrétní čas je, aby se všichni objednaní pacienti dostavili do ordinace. Každý výpadek naplánované činnosti lékaři způsobuje finanční ztrátu. Pokud používáte v systému objednávací kalendář (kostičkový kalendář s pracovní dobou nebo novou Knihu objednávek), pak Vám přinášíme řešení.

V jednoduchosti je krása

Stisknutím jediného tlačítka Vám systém zobrazí seznam objednaných pacientů na následující den (možno nastavit libovolný počet dnů dopředu) a odešle SMS upomínku na blížící se termín návštěvy pacienta v ordinaci.

V modulu CGMesky Vám stačí nastavit funkcionalitu, aby se podklady pro SMS zprávy přebíraly z objednávacího systému. To provedete po stisku tlačítka pro nastavení (ozubené kolo) a zaškrtnutí zvýrazněné položky.

Pokud máte toto nastavení aktivované, pak Fronta SMS zpráv připravených k odeslání obsahuje nejen zprávy, které byly do systému vloženy uživatelem, ale i automaticky připravené zprávy na základě budoucích objednávek pacientů. Takto vygenerované zprávy jsou v přehledu označeny symbolem knihy.

Vlastní odeslání zpráv pak provedete stisknutím tlačítka .

Jak provedu nastavení této funkcionality?

Nastavení, kolik dnů před budoucí návštěvou pacientů si přejete rozeslat upomínku, provedete dle Vámi používaného typu kalendáře v jeho implementaci.

Kalendář s pracovní dobou.

V případě, že používáte Kalendář s pracovní dobou pak dle následujícího příkladu:

  • uveďte počet dnů před objednáním pacientů, kdy jim chcete odeslat sms upomínku
  • vlastní text upomínky si pak můžete upravit po stisku tlačítka Definice textu SMS

Kniha objednávek.

V případě, že používáte Knihu objednávek, pak postupujte následovně:

  • v Knize objednávek stiskněte symbol ozubeného kola
  • z nabídky vyberte položku nastavení
  • a pro variantu CGMesky uveďte počet dnů před termínem objednávky, kdy chcete rozeslat upomínku
  • vlastní text SMS zprávy si rovněž můžete upravit v rámci tohoto nastavení

V případě nejasností nebo problému neváhejte kontaktovat naše oddělení Péče o zákazníka pomocí naší hotline linky.

Byl Vám tento článek užitečný, pomohl Vám objasnit problematiku.

Prosím ohodnoťte nebo doplňte komentář.

Jak se Vám líbil článek?

Celkové hodnocení: 3.6/5